RSS

Så mycket bättre

29 Okt

Ikväll har vi tittat på premiäravsnittet av TV-programmet ”Så mycket bättre”. Även denna säsong verkar lovande tycker jag. Kvällens bästa tolkning bjöd Laleh på då hon sjöng Tomas Ledins ”Just nu”. Underbar låt, mjuk och fin.

Jag har många minnen av Ledins låtar från ”min ungdom”. Självklart har jag varit på flera konserter med honom, bl a Rocktåget då han åkte med Lena Ph och Nicklas Strömstedt. Det var tider det. 😉

Jag gillade även E-types version av ”Sommaren är kort”. Jag som (faktiskt!) gillar E-types eurodisco musik ser fram emot när de andra artisterna ska tolka han musik. Det blir spännande!

Kommer ni också att följa programmet i höst?

 
1 kommentar

Publicerat av på 29 oktober, 2011 i Allmänt, Musik

 

Etiketter: ,

Ett svar till “Så mycket bättre

  1. Heidi

    2 november, 2011 at 10:47

    Absolut! Jag gillade också Lalehs version av Just nu. Och Mikael Wiehes tolkning av vad det nu var.

     

Lämna en kommentar