RSS

Shopping idag

29 Okt

20111029-221047.jpgIdag har vi spenderat pengar. Barnen fick nya vinterjackor, från Everest. Även jag fick en ny vinterjacka. Det är kupongrace på TunaPark denna helg så vi fick lite rabatter. 🙂 Heter man Didriksson i efternamn så måste man ju ha en Didriksons-jacka, eller hur?! 😉

20111029-223447.jpgJag köpte en halsduk på Lindex också. En sån där ”ringhalsduk” som är ihopsydd av ett jättemjukt material. Dessvärre fick jag åka och byta den direkt då det visade sig att den var trasig (det var ett stort hål i den som jag totalt missat i butiken. 😦 Tyvärr visade det sig att det var den sista de hade så jag fick välja en annan. Den var i samma färg, men inte fullt lika mjuk. Jaja, det blir nog bra ändå. 😉

Självklart blev det ett besök inne på Esprit-butiken också, där köpte jag en grå kofta med lätt volang som man knyter iaf knappar och en superfin, enligt mig då, typ av jeansskjorta. nu får det vara nog med shopping för denna månad – tror jag. 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 29 oktober, 2011 i Allmänt, Barnen

 

Kommentera

 
