RSS

Sticka borttagen

11 Jun

I tisdags fick Alfred en sticka i stortån när han var hos sin kompis. Eftersom han är mycket harig av sig när det kommer till stickor så fick kompisens mamma fick såklart inte ta bort den. Men inte ens jag fick ta bort den. Till slut sa Alfred: ”Mamma, du får ta bort den när jag sover!”

Sagt och gjort, på kvällen utrustade jag mig med ficklampa, nål och pincett. K
Jag kan meddela att ”Operation ta bort sticka” utfördes helt utan problem och det bästa av allt; han märkte ingenting utan sov vidare! Perfekt!

Skulle någon däremot ta bort sticka på mig när jag sover så skulle jag helt klart känna det och vakna. Det är tur att barn sover lite djupare. 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 11 juni, 2011 i Barnen

 

Kommentera

 
