RSS

Löpningen

26 Maj

Under vinterhalvåret har jag försökt hålla kvar i flåset genom att dels gå på mina älskade spinningpass och dels på vårt löpband som vi har här hemma. Ändå tycker jag att det känns tungt att springa nu, jämfört med vad jag har för mig att det kändes i slutet av förra säsongen. Förmodligen är det minnet som spelar mig ett spratt för nu har jag kollat igenom min statistik från juni förra året då jag mer regelbundet började springa. Visst, enskilda träningsrundor hade då snabbare genomsnittskilometer jämfört med vad jag har nu, men i snitt på hela förra året ligger jag ändå några sekunder snabbare i år. 🙂

Medel 2010 06:42
Medel 2011 06:39
Medel totalt 06:41
Snabbaste genomsnitt 05:36
 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 26 maj, 2011 i Hälsa

 

Kommentera

 
