RSS

Så himla typiskt

07 Apr

I fredags köpte jag lite kläder åt mig på Lindex, bl a en beige kavaj som jag ska ha med mig på resan. Direkt när jag kom hem med kläderna hängde jag in det i garderoben med lappar och sånt kvar.

Nu ikväll, när jag har börjat packa inför resan, upptäcker jag till min fasa då jag ska vika ihop kavajen att den faktiskt är trasig!! Det sitter nästan ända upp på axeln och kanske satt ”snatterilarmet” där och det har orsakat revan/hålet? J-vlar sk-t oxå!!

Tur ändå att jag upptäckte det ikväll så jag kan gå tillbaka till affären i morgon. Hade ju varit värre om jag såg det i morgon först. Hoppas bara det finns flera kavajer kvar i min storlek…

Det mest irriterande var ändå att jag klippte bort prislappen precis innan jag vek ihop kavajen och upptäckte det hela. Jag har i vartfall inte använt plagget hemma, än mindre provat den eftersom jag gjorde det i butik. Prislappen har jag kvar liksom kvittot på köpet så jag hoppas det inte blir några problem att byta den.

20110407-230606.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 7 april, 2011 i Allmänt

 

Kommentera

 
