RSS

Sportlov

21 Feb

Vecka 8 är sportlovsveckan i stan. Jag och maken har delat upp veckan och tar hjälp av mormor en dag för att låta barnen få lite ledigt.

Jag är hemma idag måndag och tisdag. På dagens schema står inte så mycket mer än att Alfred vill leka med sin kompis D och jag ska jobba mig igenom den stora strykhögen.

I morgon ska jag och grabbarna tillsammans med min kompis J och hennes grabbar åka till Busborgen i Västerås. Onsdag är mormors dag och jag vet inte vad de ska göra då men på torsdag och fredag då maken är hemma står bowling och badhusbesök på schemat.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 21 februari, 2011 i Barnen, Mobilbloggat

 

Kommentera

 
