RSS

Efterlysning

08 Feb

Som jag skrev om igår så saknar vi fortfarande de grejer som vi beställt från bygghemma.se. Klockan 17:39 igår, skickade jag ett mail och jag fick ett svar redan sex minuter senare; ”…detta verkar underligt, varorna skall vara skickade från leverantör de 1/2-2011 och då går dom från leverantör till fraktbolag, så dom mellanlandar inte hos oss.
Jag rekommenderades att ringa till deras kundtjänst idag och för en stund sedan gjorde jag det. Hon jag pratade med då kunde inte heller förstå vart våra varor tagit vägen. I deras system ser det ut som det är levererat och klart. *så typiskt* Så hon skulle nu efterlysa paketet hos fraktbolaget.

Hör jag inget av dem i morgon igen så kommer jag ringa tillbaka. Var så säker! Vi vill ju ha våra grejer nu så rörmokaren kan komma så snart allt är kaklat och fogat ju…

 
2 kommentarer

Publicerat av på 8 februari, 2011 i Renovering

 

Etiketter:

2 svar till “Efterlysning

  1. heidimaria

    9 februari, 2011 at 08:27

    Så typiskt! Men nu ska du se att det händer grejer. Hittar de inte er beställning får de väl skicka om en laddning till!

     
    • Åse

      9 februari, 2011 at 10:10

      Jo men så är det såklart. Dessvärre lär vi väl få vänta lika länge till innan de kommer och därmed kommer badrumsrenoveringen oxå stå still. För det är ju ingen idé att ta hem rörmokaren om vi inte har alla grejer (tvättställsblandare, duschväg och takdusch m blandare) hemma. Men nu ska jag ringa och ”tjata” igen. 😀

       

Kommentera

 
