RSS

Visby nästa vecka

07 Feb

På tisdag  och onsdag nästa vecka befinner jag mig i Visby för att vara med vid en 27001-revision. Eftersom kollegan åker hem på tisdagen blir jag själv kvar på ön. Vad ska jag hitta på då då? Då fick jag en snilleblixt!

Jag ska såklart gå och träna på Friskis & Svettis i Visby den kvällen!  Varför sitta själv på ett tråkigt hotellrum liksom? 😉

Eftersom jag numera jobbar som entrévärd hos F&S så är jag även ägare till ett sk Rikskort som ger mig möjlighet att träna på samtliga Friskis – utan extra kostnad. Toppenbra! (Såklart det går att träna även utan Rikskort om man är medlem. Då betalar man en ”träna en gångs-avgift” på 50 kr. Icke medlem kostar 75 kr.)

Så lite beroende på när min arbetsdag tar slut så har jag två pass att välja bland. Antingen ett spinningpass kl 17:15 (vill helst) eller ett Puls Medel-pass kl 19:00. Det här blir nog toppen! Hoppas bara jag är frisk tills dess. Just nu har jag någon konstig halsåkomma. Trodde jag var på bättringsvägen, men nu ikväll känns det som det börjat om på nytt…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 7 februari, 2011 i Hälsa

 

Kommentera

 
