RSS

Måste ringa tandläkaren

16 Jan

I morgon måste jag ringa och boka tandläkartid…

Idag har nämligen min lagning av framtanden lossnat – helt av sig själv. Jag har inte slagit i tanden, ätit något segt eller varmt eller extremt kallt. Helt plötsligt var den bara borta!

När jag var ca 8-9 år skulle jag visa för mamma att jag kunde dyka. Tyvärr var vi på det grundaste i poolen (ca 1,4 m djup)… Jag dök alldeles för djupt och slog i framtanden som tyvärr gick lite sönder. Tandläkaren lagade tanden och byggde upp det med något jox. Det var det som lossnade idag.

Suck! Undrar just hur fattig jag kommer bli nu?

 
1 kommentar

Publicerat av på 16 januari, 2011 i Allmänt

 

Ett svar till “Måste ringa tandläkaren

  1. Carina

    26 januari, 2011 at 11:22

    Till skillnad mot alla andra montrar så var inte MM:s varor prismärkta!
    Och att haffa någon att fråga var då stört omöjligt med alla
    människor som var just där, fler än vi som var nyfikna alltså 😉

     

Kommentera

 
