RSS

Gott Nytt År – 2011

01 Jan

Gott Nytt År!

Några direkta nyårslöften kommer jag inte att lägga, men under 2011 kommer jag fortsätta jobba på med motionen. Jag har ju Tjejmilen att se fram mot. Dessutom har jag läst någonstans att det ska vara ett millopp (eller kvartsmara som de kallade det) här i Eskilstuna i juni. Det loppet ska jag nog anmäla mig till! För övrigt har jag lovat mig själv att tillbringa lite mer tid inne på gymmet detta år. 🙂

Ikväll har vi besök av min kompis J och hennes två söner. Vi har såklart äta en god trerätters middag. Efter middagen tog vi oss ut på en promenad för att smälta maten lite grann.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 1 januari, 2011 i Allmänt, Hälsa, Mobilbloggat

 

Kommentera

 
