RSS

Julen nalkas

23 Dec

Nu så är årets julgran äntligen på plats. Grabbarna hjälpte mig så snällt att hänga upp kulorna. Kära maken hjälpte till med belysningen. Så här med facit i hand, när granen är klar, ser jag att granen är lite mörk upptill. Vi har gott kunnat sätta lite lampor högst upp oxå. Men, men vad gör väl det egentligen. 🙂

Nu har jag bara mors julklapp kvar. Den får jag försöka köpa i morgon. Jag vet vad jag ska ha. Frågan är bara vart jag ska köpa det…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 23 december, 2010 i Allmänt, Mobilbloggat

 

Kommentera

 
