RSS

Härligt svettig

28 Nov

Jag har varit lite dålig på att träna på sistone och lite slapp med maten vilket har resulterat i ett och ett halvt oönskat kilo. Jag har dock iaf försökt springa minst en gång i veckan på vårt löpband. Det är tyvärr passen på Friskis som fått stryka på foten…

I förmiddags efter pepparkaksbaket ställde jag mig på löpbandet och sprang i 30 min. Jag hann med 4,55 km på den tiden och det inkl 3-4 min uppvärmning. Det får jag vara nöjd med.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 november, 2010 i Hälsa, Mobilbloggat

 

Kommentera

 
