RSS

Slutresultat 6VU

14 Nov

Oj jag har ju totalt glömt bort att rapportera hur det fick för mig i 6-veckorsutmaningen. Skäms på mig! 🙂

Som ni ser så klarade jag inte de 30 träningspassen, det saknades ynka ett enda träningspass… Plankan i 60 minuter gick inte heller… Jag försökte sista veckan, men insåg att det inte skulle gå. Jag fick ändå ihop nästan 43 minuter så jag får vara nöjd. 🙂 Övriga moment klarade jag av.

Hur gick det då i maxtesterna?

Jo även där förbättrade jag mig på alla moment så jag är supernöjd faktiskt! Armhävningarna gör jag på knä. Jägarvilan är jag imponerad av att jag klarade sitta så länge. Vilken förbättring, håller ni inte med om det. 🙂

Tack Ella (ÄTA TRÄNA KÄMPA) för en skojig utmaning!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 november, 2010 i 6VU

 

Kommentera

 
