RSS

Ledigt

03 Nov

Jag kraschade i soffan när jag kom hem från jobbet. Jag tittar på gårdagens inspelade Biggest Looser och väntar på att övriga familjen ska komma hem. De var varit till Örebro idag tillsammans med kusinerna. De har besökt Lek&Bus och Gustavsvik.

Nu är jag ledig i fyra dagar och det ska bli jätteskönt. ”Dessvärre” ska jag till tandläkaren i morgon. Jag har inget besvär eller då men jag kommer nog få lite bassning för att jag är dålig med randtråd, eller Plackers som jag använder istället. Jag har dock blivit mycket bättre på det nu, men det blir ju inte jättebra på en månad precis… 🙂

På fredag ska jag däremot göra något mycket roligare; gå till frissan!! Det ser jag fram mot. 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 3 november, 2010 i Allmänt

 

Kommentera

 
