RSS

Äntligen fredag

29 Okt

Äntligen är det fredag, fast egentligen tycker jag denna vecka har gått otroligt fort. Lite beror nog det på att jag har haft fullt upp denna vecka. I måndags var jag till Visby i jobbet och sov över där, men jag åkte otroligt tidigt tillbaka till fastlandet dagen efter. Planet gick nämligen redan kl 7.00 på morgonen. 🙂 På tisdagskvällen var jag bjuden på en anhörigträff med mamma och för hennes man (som har hjälp av hemtjänsten) och på onsdagskvällen var det dags för föräldramöte på dagis. *pust* Så igår var det första kvällen som jag var hemma denna vecka och jag får väl på sätt och vis säga att det varit tur att jag känt av halsen mån-tors för jag har ju inte haft tid att träna precis. 🙂

Helgen som kommer är fullspäckad. Det ska bli kul, även om det är skönt att ”bara vara” på helger också. Ikväll ska M på afterwork med sitt gamla jobb. I morgon förmiddag har lillebror handboll (som vanligt) kl 10:00 och kl 12:00 har storebror samling med innebandyn för de ska spela sammandrag i Munktellarenan fram till kl 17:00. På kvällen ska vi hem till en väninna till mig och M ska hjälpa henne ”installera internet”. Söndagen går i kalasens tecken; kl 11:00 ska lillebror på kalas hos en dagiskompis och samtidigt ska M på möte i Strängnäs och klockan 15:00 ska vi vara på nästa kalas i Västerås för att fira en kusin på hennes 12 års dag och på kvällen är vi bjudna på ytterligare ett kalas. Det är vår kompis/grannen som fyller år på måndag. *pust* Först därefter får vi pusta ut och ha söndagskväll. 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 29 oktober, 2010 i Allmänt, Barnen

 

Kommentera

 
