RSS

Sammanfattning vecka 5 i 6VU

24 Okt

Så här långt har jag kommit i 6-veckors utmaningen. Jag har rödmarkerat de övningar där jag ligger efter. Jag borde ha gjort 25 träningspass men ligger efter med en. De blåmarkerade övningarna ligger bra till med. Armhävningar, jägarvila, intervallpass och stretch är jag helt klar med! 🙂

Kommande vecka lär jag tokfokusera på Plankan, men det är nog bara att inse att det inte kommer att gå. Jag borde ha gjort 50 minuter så här långt och har bara gjort drygt 30 minuter. :-/ Fast helt omöjligt är det förstås inte, bara 4,5 min per dag… *hmmm*

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 24 oktober, 2010 i 6VU

 

Kommentera

 
