RSS

Äntligen

24 Okt

Äntligen fick jag WordPress-appen att funka igen. 🙂 Först var det en bugg i den nya versionen som jag installerade, men sen i den uppdaterade var det nog mest ”skit bakom spakarna”. 🙂

Idag har vi tagit det lugnt. Jag har återigen strykt en massa kläder och lillebror har haft sin kompis D här. Ute har det ömsom regnat idag och bitvis var det även lite snöblandat som kom ner.

Efter att kompisen D gått hem tog jag och bytte om och ställde mig på löpbandet. Jag sprang 5 km idag och jag körde 200 meters intervaller i tre av dessa kilometer. Efteråt fortsatte jag med styrkeövningar i 6VU. Jag ligger hjälplöst efter i Plankan. Tror nog inte jag kommer att klara den utmaningen tyvärr… 😦

Nu ska jag lyssna på när storebror läser sin svenska-läxa.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 24 oktober, 2010 i 6VU, Hälsa, Mobilbloggat

 

Kommentera

 
