RSS

Summering vecka 4 i 6VU

18 Okt

Alltså det här med utmaningen, det går sådär tycker jag… Mitt spinningpass i torsdags gav dock en hel del kilometer så där ligger jag bra till, men plankan ligger jag hopplöst efter. Jag får nog ta mig i kragen ordentligt där, men det är ju så evinnerligt tråkigt med plankan, håller ni inte med om det? 🙂

Delutmaningen denna vecka var motion/rörelse minst 10 timmar, jo tjena, det gick ju inte alls. 🙂 Jag kom upp i lite drygt 7 h i varje fall. Nu är det bara två veckor kvar på denna utmaning så det är väl bara att spotta i nävarna och köra på!

 
3 kommentarer

Publicerat av på 18 oktober, 2010 i 6VU

 

3 svar till “Summering vecka 4 i 6VU

  1. Eva

    18 oktober, 2010 at 19:39

    Ett tips ang plankan! Kör först 1 min vanlig, sen 30 sek höger sida, 30 sek vänster sida och så upprepar du detta 3 gånger. Det är tufft, men effektivt och inte lika tufft som att bara köra vanliga. Blir lite mer variation och musklerna får vila lite emellan medan man tar de andra! 🙂

     
    • Åse

      18 oktober, 2010 at 20:55

      Tack för tipset, men höger, vänster sida? Ska man ha höften uppåt då liksom eller? Måste se om jag kan googla fram ngn bild. 🙂

       

Kommentera

 
