RSS

Summering tredje veckan i 6VU

11 Okt

Den tredje veckan av 6-veckorsutmaningen gick verkligen inget vidare eftersom jag förra helgen åkte på jordens förkylning. Förra veckan drogs jag dessutom med bihåle-huvudvärk. Och det var bara att glömma att ens komma ut och gå den där kilometern varje dag som utmaningen bestod i – tyvärr. Jag var duktig mån-onsdag men sen sket det sig…

Nåväl, så här ser det ut i övriga mål för mig. Jag har lite att ta igen om man så säger. 🙂

Jag ligger rejält efter vad gäller 150 km, men på torsdag ska jag gå på ett långpass spinning (90 min) så då räknar jag med att det blir några mil på cykeln. Jag pratade ju med en spinningledare som uppskattade att man bör cykla ca 2 mil på 40 min, så jag kommer räkna att jag kör 4 mil på torsdag och då är jag ju långt ikapp.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 11 oktober, 2010 i 6VU, Hälsa

 

Kommentera

 
