RSS

Summering av vecka 2 i 6VU

03 Okt

Jaha, nu är andra veckan avklarad i 6-veckorsutmaningen. Tyvärr blev jag ju förkyld denna vecka så jag har inte gått/sprungit så mycket som jag annars skulle ha gjort.

Delutmaningen 2000 trappsteg har klarats av trots förkylningen. Även där låg jag efter lite men jag har nyttjat vår trapp till övervåningen iaf och jag har skramlat ihop 2023 trappsteg. Jag har säkert missat några trappsteg, men vad gör väl det. 🙂

Delutmaningen Tacksamhet redovisar jag inte här utan håller för mig själv. 🙂

Delutmaningen ”Testa nytt recept” – check! Recept kommer i ett separat blogginlägg. Mumsigt gott var det iaf.

Så här ser det ut i de andra övningarna:

Jag  får jobba med plankan för där jag ligger efter med nästan fyra minuter… I övrigt ligger jag hyfsat till, bortsett från intervallpassen då. Men jag har planer på att göra några i veckan nu, bara förkylningen försvinner lite till. Jag mår förhållandevis bra nu, fast jag märker ju att flåset inte är som det ska vara ännu så jag kan ju göra intervallen gå/springa isf springa/kuta. 🙂

 
1 kommentar

Publicerat av på 3 oktober, 2010 i 6VU

 

Ett svar till “Summering av vecka 2 i 6VU

  1. Heidi

    4 oktober, 2010 at 08:11

    Bravo Åse!
    Nu när jag ser dina resultat förbannar jag mig själv för att jag inte hängde på från start. Fast om jag räknar bort armhävningarna, plankan och jägarvilan har jag nästan gjort det man skulle. Jag cyklar 7 km per dag, till och från jobbet, tränar cirka 3 pass i veckan och så bor jag på fjärde våningen dit det är 54 trappsteg. Så lite motion blir det allt även om utmaningen även handlar om vila, positiva tankar och diverse annat skoj!
    Kämpa på!

     

Kommentera

 
