RSS

Genomförkyld

01 Okt

Fy tusan vad luddig jag känner mig. I två dagar har jag haft jätteont i halsen. Jag knaprar Esperitox för glatta livet. I morse var åtminstone halsonda borta, men istället har snoret kommit. Näsan både rinner och är täppt på samma gång. Jättejobbigt!

Det onda i axeln är borta. Mysko! Naturlig vila på träningsfronten gör tydligen gott. 😉

Ikväll ska jag slappa i Tv-soffan med familjen. Morgondagen bjuder på fotboll för hela slanten med samling kl 9. Det är vi som anordnar en ”cup” och det är totalt 12 lag som ska mötas. På söndag ska vi mest troligt till Virsbo och hämta vår bil som varit på lagning hos en kille där. Samtidigt ska vi äta middag hos svärmor.

Hackehost och snörvel!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 1 oktober, 2010 i Hälsa

 

2 svar till “Genomförkyld

  1. Camilla

    1 oktober, 2010 at 17:05

    Du har fått en släng av ungefär samma cocktail som jag då. Fast jag har mera tryck i huvudet än ont i halsen. Trist är det iallafall att vara hängig och sjuk. Orkar du verkligen med en fotbollscup imorgon då? Tv-soffa låter som en bra medicinering. 🙂

    Krya på dig!

     
    • Åse

      1 oktober, 2010 at 22:06

      Tack Camilla! Tyvärr måste jag vara på fotbollen i morgon eftersom jag är involverad i föräldragruppen… Jag hoppas jag mår bättre i morgon!

       

Kommentera

 
