RSS

Mera gnäll

30 Sep

Usch, detta blir ännu ett gnällinlägg…

Strepsils och Esperitox är mina ständiga följeslagare! Halsen är fortfarande mycket öm. Jag hostar lite och det är inte skönt för halsen.

Något annat mindre roligt är det faktum att min högra axel ömmar. Den började med det igår och pga halsonda så tränade jag inget igår (förutom 2km promenad på lunchen). Jag är benägen att tro att det onda är någon form av överansträngning. Jag är inte van att så regelbundet göra armhävningar. Dessutom lade jag ju till tricepsövningar i måndags. Det är säkert därför som axeln nu protesterar. 😦

Nä nu vill jag bli frisk och slippa smärta!

Pronto! Basta!

 
1 kommentar

Publicerat av på 30 september, 2010 i Hälsa

 

Ett svar till “Mera gnäll

  1. Heidi

    1 oktober, 2010 at 09:16

    Skit också 😦
    Jag brukar ofta få ont i axeln när jag springer. Antagligen för att jag spänner mig på något sätt. Testa massage, vetekudde och alvedon. Kanske det är dags för en helg i vilans tecken. Det tänker jag ha iaf. Möjligen med en liten utflykt till svampskogen med ungarna.
    Krya på dig, kram!

     

Kommentera

 
