RSS

Erbjudanden från Buzzador

28 Sep

Det märks att Buzzador har lagt in en högre växel, för nu kommer erbjudandena tätt. 🙂

Häromdagen fick jag erbjudande om Lumene Vitamin C+. Jag har haft den ansiktskrämen tidigare och varit mycket nöjd. Gott luktar den dessutom.

I morse låg ytterligare ett erbjudande från Buzzador att få buzza Santa Marias Thai eller India. Jag valde India för de har vi inte provat tidigare.

Jag hoppas jag kommer med i kampanjerna. Det är så roligt att få buzza och prova nya produkter. Vill du också vara med i Buzzador? https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=cirrus” target=”_blank”>Klicka på länken här och anmäl dig.

 
1 kommentar

Publicerat av på 28 september, 2010 i Allmänt, Buzzador

 

Etiketter:

Ett svar till “Erbjudanden från Buzzador

  1. Linda

    28 september, 2010 at 13:34

    Ja visst är det roligt att de har en massa kampanjer igång nu! Håller tummarna för att du kommer med i dem! Just de båda har jag också fått erbjudande om.

    Kram!!

     

Kommentera

 
