RSS

Delresultat första veckan (6VU)

26 Sep

Nu är det söndagskväll och jag har summerat min första vecka i 6VU.

Jag ligger bra till på 150km, där har jag gått/sprungit/spinnat lite drygt 7 km mer än önskvärt delresultat. Även på armhävningarna ligger jag mycket bra till.

Plankan däremot, måste jag jobba på lite mera på ser jag. I morgon ska jag på ett cirkelfys pass igen och då brukar det bli både lite plankan och armhävningar.

Även på jägarvilan ligger jag långt före. Önskvärt delresultat är 3,5 min och jag har gjort fyra minuter mer. 🙂

Jag funderar på att lägga till lite tricepsövningar till denna utmaning. Jag är så gruvligt svag i de musklerna att det vore dumt att hoppa över dem. Jag utmanar mig själv att göra 500 st de resterande fem veckorna som är kvar. Det blir 14 st/dag ungefär.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 26 september, 2010 i 6VU, Hälsa

 

Kommentera

 
