RSS

Testat pulsklockan

04 Sep

I förmiddags var jag och maken ut och gick och självklart passade jag på att testa pulsklockan som jag fick hem igår. 🙂 Det är otroligt mycket funktioner på klockan och jag får lära mig den varteftersom märker jag. Det viktiga nu var att jag fick igång den och se hur den fungerar.

Jag har installerat det medföljande programmet ”Garmin Training Center” och även lyckats föra över data dit. Grafiken på programmet kunde ju varit häftigare, men det duger…

Så här blev det idag:

Längd: 4,84 km
Tid: 46:51 min
Medelhastighet: 6,2 km/h
Maxhastighet: 8,2 km/h
Genomsnittlig puls: 132 slag/min
Maximal puls: 156 slag/min

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 4 september, 2010 i Hälsa

 

Kommentera

 
