RSS

Klockan är här

03 Sep

Eller rättare sagt den är på paketuthämtningsstället! Jag ska hämta den direkt efter jobbet. 🙂 Så ikväll ska jag läsa manual och försöka lära mig den och troligtvis prova den också (men bara med en promenad).

Att den skulle komma idag kom faktiskt som en liten överraskning för mig. För igår när jag skulle logga in på Elgigantens hemsida för att se om jag kunde få något kollinummer så möts jag av ett krånglande konto. Jag kunde logga in, men ingen information fanns sparat där – inte ens mitt köp!! Jag ringde direkt till kundservice för att försäkra mig om att köpet hade gått igenom. Visserligen hade jag ju ett ordernummer och så men ändå. Tjejen på kundservice bekräftade att de hade problem med sin sida nu men att ordern fanns där i varje fall. Samtidigt sa hon att pulsklockan var restnoterad och beräknades komma in så den skulle skickas först den 7 september!! Mycket konstigt sa jag eftersom jag just beställde därifrån bara för att den fanns i lager. Men men, inget att göra åt. Oavsett om jag skulle annulera ordern och beställa någon annanstans så skulle den inte hinna komma innan helgen för det…

Sent igår kväll (kl 20:23) fick jag ett mail om att mitt paket var på väg!! När jag kontrollerade kollinumret var försändelsen sorterad i Jönköping och i morse då jag kom till jobbet var den i Örebro kl 5. 🙂

Tänk så fel hon i kundservice hade och så glad jag blev istället! 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 3 september, 2010 i Allmänt, Hälsa

 

Kommentera

 
