RSS

Parfyminköp med besvär

31 Aug

När maken for till det stora landet i öster så bad jag honom köpa en ny parfym till mig; Naomi Campbells Cat Deluxe. Jag har suktat efter denna parfym hela sommaren typ och den kostar ungefär 395 kr i butik. Numera tjänar man ju inte så mycket på att köpa på taxfree, men jag tyckte ändå han skulle köpa en åt mig… 🙂 När han mellanlandade i Köpenhamn ringde han hem och berättade att parfymen visserligen kostade lika mycket som hemma, men i gengäld var den 75 ml stor isf 50 ml som i butik. Så bra sa ja, köp den! Men icke! Han tyckte det var onödigt att släpa på den under hela resan så han skulle köpa en på hemvägen istället…

men

På flygplatsen i Beijing fanns inte parfymen…

Så då  beslutade jag mig för att prova att köpa parfym från webbutiken parfym.se. När han åkte hade de parfymen för 264 kr (50 ml).

men

Nu har de inte parfymen längre… 😦
Så då beställde jag den från parfymhuset.se för 289 kr istället. Så nu går jag i väntans tider och kanske kanske kommer den också före helgen. *hoppas*

 
1 kommentar

Publicerat av på 31 augusti, 2010 i Allmänt

 

Ett svar till “Parfyminköp med besvär

  1. Sara

    1 september, 2010 at 23:39

    Håller tummarna før att du får den nu 🙂 !

    ((Kramar))

     

Kommentera

 
