RSS

Min plan: effektiv lördag

28 Aug

Uppdaterat:
Jag hann med det mesta på listan, men skippade glasögonprovningen och Mickes present. Dessutom skippar jag träningen idag, jag orkar helt enkelt inte… 🙂

– – – – – – –

I dag gäller det att vara effektiv för att hinna med allt på att-göra-listan. I morgon kväll kommer äntligen M hem från sin 15 dagar lååånga jobbresa i Kina och jag vill att huset ska vara fint till dess såklart. Dessutom skulle jag vilja komma ut och springa idag…

• Bädda rent i alla sängarna
• Tvätta handdukar
• Tvätta sängkläder
• Klippa gräset
• Dammsuga huset

• Röja köket
• Handla mat

• Prova glasögonbågar och beställa tid
• Köpa present till kalas i morgon
• Köpa present till M som fyller år på måndag (svårt)
• Åka med pappersinsamlingen
• Vattna blommorna
• Tvätta bilen

• Dammsuga bilen

Morgondagen bjuder på fotbollssammandrag, vår klubb anordnar. Vi ska vara på plats redan kl 08:00 och direkt när det är klart kl 14:30 åker vi till fam Ellenden i Västerås och firar deras döttrar. Så när vi kommer hem i morgon kväll lär jag vara så slut att jag däckar i soffan bara och väntar på att M ska komma hem. Han ska landa kl 17:20…

Bästa att sätta fart då jag hinner allt! 🙂

 
1 kommentar

Publicerat av på 28 augusti, 2010 i Allmänt

 

Ett svar till “Min plan: effektiv lördag

  1. Camilla

    28 augusti, 2010 at 11:26

    Listor är absolut det bästa sättet att få nåt gjort! Och vilken skön känsla när man har fått dra streck över hälften av punkterna och listan blir allt kortare. 🙂 Men det var en låång lista du har… Fint blir det säkert hemma hos er sen.

     

Kommentera

 
