RSS

Rapport Bellmanstafetten

27 Aug

Igår gick Bellmanstafetten av stapeln. Jag var med i laget Toto och vi gjorde alla en strålande insats – om vi själva får säga det och det får vi ju

Jag startade som första löpare och det gick väl bra, men det var rätt trångt de första 4-500 metrarna. Dessutom var det mycket geggigt i gräset den första biten. Då gällde det att se var man satte fötterna så man inte halkade i leran. :-/

Jag sprang på i ett bra tempo tycker jag och när jag väl kom i mål såg jag att klockan stod på 18:31 ungefär, vilket innebär att jag sprang på ca 28 minuter eftersom Mixed-klasserna startade 18:03.

När man går in på Bellmanstafettens hemsida och söker fram resultatet så kan man idag (fredag) se det preliminära resultatet och jag sprang på 28:01!! Fast det är en sanning med viss modifikation eftersom tiden för första sträckans löpare tas vid 4 870 m, men det behöver man ju inte prata högt om. *haha*

Nästa vecka någon gång kommer man på resultatsidan kunna se en videosnutt på en när man kommer in vid mål… *huga* 🙂

 
1 kommentar

Publicerat av på 27 augusti, 2010 i Hälsa

 

Etiketter:

Ett svar till “Rapport Bellmanstafetten

  1. Carina

    27 augusti, 2010 at 16:28

    du ser MER än nöjd ut, det med all rätt 🙂

    Nu mobil idag, fick Malins avlagda walkman!
    Ha en bra helg, nu ska jag strax iväg till syrran på middag!

     

Kommentera

 
