RSS

Måååååål

16 Jul

Wow!

Wow liksom!

Idag har jag gått i mål!

Idag har jag nått uppsatt målvikt hos Viktväktarna Online. Så häftigt, så roligt!

Nu börjar, det egentligen svårare arbetet med att hålla vikten, men jag tror att även det kommer gå bra. Det måste gå bra helt enkelt! Min viktminskning startade våren 2008 och jag har låtit det tagit den tid det tar. Hellre skynda långsamt för att få ett varaktigt resultat. Jag startade på 82,5 kg och väger idag 69 kg, dvs en minskning med 13,5 kg. Först körde jag sunt förnuft och mer motion och nu i februari 2010 skrev jag in mig hos VV och har där gått ner 6,3 kg.

*glad*

 
5 kommentarer

Publicerat av på 16 juli, 2010 i Hälsa

 

Etiketter: ,

5 svar till “Måååååål

  1. Linda

    16 juli, 2010 at 10:50

    Härligt!! Stort grattis till målvikten! 🙂

     
  2. Carina

    16 juli, 2010 at 10:55

    Hejjjja, grattis!
    Vad du kämpat, den känslan när man är färdig är störtskön! Men det är efter som det värsta arbetet väntar, att hålla den nya vikten 😉
    Kram Carina

     
  3. skeppartorps

    16 juli, 2010 at 11:30

    Härligt kämpat 🙂 grattis

     
  4. Innerjoin (AFF)

    17 juli, 2010 at 12:38

    GRATTIS!!!!! Vad härligt att gå i mål, och bra jobbat!! Har ca 1 ynka kg kvar, så jag ser fram emot att snart också få äta 35 PP + 49 (!) Veckobonus, känns som rena festen! Var det så att man helst ska äta upp veckobonusen också? Har för mig min konsulent sa det någon gång…
    Lycka till med jämnvikten!

     
    • Åse

      17 juli, 2010 at 15:35

      Vet inte om man måste äta upp alla VB oxå. Är det inte som vanligt under jämnvikten tro? Att msn får göra som man vill. Jag hoppas på att få gå ner ett kilo till för ytterligare marginal till 70-kilos gränsen. Får se hur det går…

       

Kommentera

 
