RSS

Första dagen på semestern

10 Jul

Idag är första dagen på min semester. Jag ska vara ledig i fem låååånga sköna veckor. Dagen idag började med att vi, innan det blev för varmt ute, monterade våra skjutdörrar till nya garderoben i sovrummet. Det blev såklart jättesnyggt. I morgon bitti ska vi sätta upp listerna på den väggen där farderoben står och sen är faktiskt hela sovrummet klart. Så skönt! Jag sa försöka få till några bilder på före och efter renoveringen sen.

Detta kort tog jag alldeles nyss: vi har 32 grader varmt ute. Behöver jag säga att vi smälter bort? 😉 Men jag klagar inte, det här är ju vad man längtar efter på vinterhalvåret!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 10 juli, 2010 i Allmänt, Mobilbloggat

 

Kommentera

 
