RSS

5 procent

01 Maj

Jag har med råge kommit förbi den envisa platån! Veckans vägning innebar ett minus på -0,5 kg och för det fick jag detta mottagande då jag reggade vikten på Viktväktarnas hemsida. 🙂 Känns najs!

Jag har nu totalt gått ner 12 kg sen jag började lägga om kosten och öka motionen för två år sedan. Det här känns toppen! Sakta men säkert tar jag mig ner till mitt mål och på vägen dit unnar jag mig att äta av det mesta.

För övrigt kan jag rekommendera att gå på Cirkelfys hos F&S. Det är ett pass bestående av nio stationer och man kör tre varv. Jag och min kompis J testade det i torsdags för första gången och jag var rejält svettig redan efter tre stationer!! För att inte tala om den träningsvärk jag för närvarande upplever på baksidan av låren. Gôtt! Jag har även viss träningsvärk i bålen men inget i armarna. Jag får nog lägga på lite mer vikter där nästa gång. 🙂

 
1 kommentar

Publicerat av på 1 maj, 2010 i Allmänt, Hälsa

 

Etiketter: , ,

Ett svar till “5 procent

  1. Camilla

    2 maj, 2010 at 15:54

    Men så skönt!! Grattis och bra jobbat. Förstår att det måste kännas underbart just nu.

    Cirkelfys tror jag att vi har hos oss också. Får testa det i höst då för nu har vårterminen slutat och jag får vara glad att gymmet har öppet ändå.

    Fortsätt i samma goda anda nu!

     

Kommentera

 
