RSS

Lite nervös

04 Mar

I morgon bitti är det dags för den andra ”riktiga” vägningen sedan jag startade med VV för lite drygt 2½ vecka sedan. Nu är det upp till bevis för att man faktiskt går ner fast man ätit upp all veckobonus (VB). Det är uträknat så att man kan/ska äta VB och ändå gå ner i vikt.

Förra helgen åt jag upp nästan alla VB-PP (42 st)… I tisdags hade vi en avdelningsupptakt på jobbet då vi lagade god mat tillsammans (inkl efterrätt och 1½ glas vin till maten).

Jag har tränat flitigt tycker jag. 35 aktivitetsbonus (AB) fick jag ihop denna vecka mot förra veckans 28. Skillnaden denna vecka är att jag ätit en del av dessa ”AB”. Det är ju såklart inte förbjudet, man behöver ju äta efter träningspass.

I morgon ska jag springa på lunchen – på jobbets löpband. Jag hade planerat att göra det även idag, MEN jag glömde väskan med träningskläder hemma. Så himla klantigt!!! Ändå hade jag ställt väskan precis innanför dörren så jag skulle se den då jag gick ut… Det räckte tydligen inte…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 4 mars, 2010 i Hälsa

 

Kommentera

 
