RSS

Magsjuk

13 Jan

Igår på väg hem från jobbet började jag känna mig lite konstig i magen, uppsvälld på något vis. Jag mådde dessutom lite illa… Magsjukan var ett faktum… Jag hade inte varit hemma mer än kanske 7-8 minuter när det satte igång. *urk* Det avstannade vid 22-tiden sån tur var, men maken den stackaren fick sitt mitt i natten…

Idag är vi hemma båda två. Det verkar vara över för oss båda, men maken är sliten och sover. Själv sitter jag med datorn i knät och pysslar med lite statistik som ska in i Årsredovisningen. Jag jobbar hemifrån med andra ord…

 
1 kommentar

Publicerat av på 13 januari, 2010 i Hälsa

 

Ett svar till “Magsjuk

  1. Åsa (Valerina)

    13 januari, 2010 at 21:17

    Skönt att det verkar vara över redan,,,hoppas pojkarna slipper bli sjuka.

     

Kommentera

 
