RSS

Packad och glad

04 Dec

Resväskan är packad, handbagaget är förbetett och här sitter jag och väntar på att taxin ska komma och hämta upp mig. Ikväll ska jag upp till Arlanda för tidigt tidigt i morgon bitti går flyget som ska ta mig till Indien. Det ska bli en mycket spännande resa. Jag som aldrig tidigare flygit längre än till Grekland kommer få uppleva något nytt. Det blir en lång morgondag. Totalt kommer jag vara på resande fot i närmare 13 timmar om jag räknat rätt. När vi kommer fram i Chennai är klockan 23.50 lokal tid och jag antar att jag kommer vara sådär lagom mör.

På återseende kära vänner!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 4 december, 2009 i Allmänt, Jobbet

 

Kommentera

 
