RSS

Rosslig

20 Nov

Sedan i tisdags har jag varit småkrasslig i halsen. Jag har inte ont i halsen som man vanligt utan det känns snarare tjockt, lite torrt och lite irriterat istället. Igår började jag dessutom hosta lite. Inte det heller någon vanlig hosta utan snarare som harklingar. Idag har jag inte ont i halsen eller så men jag har en märklig torrhosta. Det känns varken bättre eller sämre om jag hostar ens. Den är bara helt enkelt onödig skulle jag kunna sammanfatta det hela med. 🙂 Jag är tack och lov inte snuvig eller så, så jag får väl vara glad för det lilla…

Idag är det fredag och veckans fredagsmys firar vi hemma hos min bror med familj. Barnens kusin fyller nämligen två siffrigt idag. Det är stort må ni tro!

I morgon lördag åker maken och barnen till en annan kusin och firar honom på hans 8-års dag. Själv blir jag kvar i stan för att istället gå på klassåterträff från grundskolan. Det ska faktiskt bli kul att träffas igen. Det tråkiga är att från min klass verkar det som om vi bara blir fem stycken. Vi fem tjejer ska först träffas hos en av tjejernas frisörsalong (min frissa) och ha lite förfest. Totalt är det över 100 personer som kommer och det ska bli kul att se hur gamla alla har blivit. *haha* Själv är man ju fortfarande ung, eller hur!

 
1 kommentar

Publicerat av på 20 november, 2009 i Hälsa

 

Ett svar till “Rosslig

  1. Carina

    21 november, 2009 at 09:18

    Känner mig risig varje morgon nu men så vips så gär det över framåt fm tack o lov, krya på dig! Vet inget alls om hur wordpress funkar……okänt vatten du vet, livrädd :_)

     

Kommentera

 
