RSS

Snopet tandläkarbesök

06 Okt

I morse hade jag tid bokad hos min tandläkare. Ett par minuter efter åtta blev jag ”uppropad”. Uppropad är kanske synd att säga eftersom det är en privat tandläkare jag går hos och det är bara hon och sköterskan som jobbar där. 🙂 Nåväl, sköterskan sa att tandläkaren inte hade kommit än men att hon nog kommer strax. Vi började med att ta lite röntgenbilder så länge… Tiden gick och vi småsnackade lite sköterskan och jag. Vi pratade bl a om att tandläkaren aldrig brukar vara sen, hade aldrig hänt tidigare, men försova sig kan ju alla göra osv… Tretton minuter över åtta ringde sköterskan till slut för att ”efterlysa” henne och det var precis som vi misstänkte – Tandläkaren hade försovit sig!!

Så det var bara att boka in en ny tid. Snopet!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 6 oktober, 2009 i Allmänt

 

2 svar till “Snopet tandläkarbesök

  1. Carina

    6 oktober, 2009 at 10:18

    Haha också hände det dig, gissar på slumpen Åse 😉
    Fick mig att komma ihåg att jag ”borde” boka en tid jag också…..ska bara….ska bara….

     
  2. jezza

    9 oktober, 2009 at 11:05

    *skrattar*
    Ojdå 😀

    Kram och trevlig helg!!

     

Kommentera

 
