RSS

Årets idol

25 Sep

Känner ni igen Patrik Öhlund, 37-åringen som gått vidare till slutaudition i Idol?

Jag tyckte han kändes väldigt bekant, jag hade nämligen för mig att jag sett honom i Fame Factory. Efter lite googlande verkar det som jag hade rätt! 🙂 Han var med 2005 och kom tvåa! Ska bli intressant att se vad en ”gamling” har att hämta i Idol.

Jag har hittat ett till ”sammanträffande”. Radiostationen Mix Megapol har under sommaren/hösten haft en tävling ”Artistjakt 2009”. Den vann av Felix Margulies som tydligen också är med i årets Idol. 🙂 Felix har en hemsida som ni finner här.

 
1 kommentar

Publicerat av på 25 september, 2009 i Allmänt

 

Etiketter: , , , ,

Ett svar till “Årets idol

  1. jezza

    30 september, 2009 at 07:16

    Men ÅH!
    Vad du är smart Åse 🙂 Jag följde ju Fame Factory ”slaviskt” men inte har inte gjort den kopplingen *s*
    Har nämligen oxå funderat på varifrån jag känner igen denna man 😀
    Tack för infon!!

    KRAM!
    //Jessica

     

Kommentera

 
