RSS

Förkylt oxå…

06 Sep

halsband1Jag tror jag blir galen!

Nu har jag inte tränat på 2½  vecka. Vet ni hur mycket det kryper i kroppen på mig? Jag trodde jag skulle kunna komma igång denna vecka, men jag verkar få tänka om för idag har jag nysit tusenelva gånger (*aj*) känns det som. 😦

I eftermiddag har jag varit till en jobbarkompis för att kika och köpa lite fina smycken som Annika, en annan jobbarkompis, och hennes dotter gör. Det finns så mycket fint att det blir svårt att välja tycker jag. Till slut valde jag i varje fall ett halsband med lite grövre kedja, ett hjärta och tre små blå pärlor. Jättefint tycker jag!

Jag ska bjuda hem Annika till mig oxå i höst har jag tänkt så fler av mina vänner får möjlighet att handla av henne. VB JSON heter deras ”märke”.

 
5 kommentarer

Publicerat av på 6 september, 2009 i Allmänt, Hälsa

 

5 svar till “Förkylt oxå…

  1. Carina

    7 september, 2009 at 05:38

    Illsött halsband, bra val!
    Välkommen in i ”sjukligan”, vi är många nu!

     
  2. Ingrid

    7 september, 2009 at 21:30

    Urtjusigt smycke! Vad duktiga dina kompisar är.
    Förresten, om jag inte har sagt det förut så är det jättefina bilder på Cirrus. Han är så söt.
    Hoppas ni slipper fler sjukhusbesök i familjen nu ett tag!

     
  3. Åsa (Valerina

    8 september, 2009 at 07:29

    Jättefint smycke 🙂 Och krya på dig.

    Och ja helt OT,,,,,jag ska få nåt program motsvarande Frontpage av min kollega,,,,då ska jag kunna fixa med Java-scriptet (heter det så *s*) på hemsidan så vi äntligen kan få upp den offentligt 🙂

     
  4. Jessica Holmström

    8 september, 2009 at 08:21

    Jätte snyggt halsband. Jag vill gärna komma och de ska ha ”visning” hemma hos dig.

     
  5. jezza

    8 september, 2009 at 16:30

    Jätte fint halsband.

    Krya på dig Åse!Håller tummarna för att du snart får må bättre.

     

Kommentera

 
