RSS

Så nöjd med mig själv

23 Jun

Planen idag var att springa, men så kom latmasken över mig lite grann. Klockan var över 21 och Morden i Midsomer hade precis börjat. Som upplagt att låta bli med andra ord, men icke!

Jag drog på mig löparskorna och stack ut och sprang faktiskt! *nöjd*

Jag valde dock att inte springa min vanliga runda utan planerade att springa lite i närområdet. Sagt och gjort, när jag kom hem efter 21 minuters löpning och svettats av lite grann mätte jag sträckan på eniro.se och till min förvåning så blev min runda hela 3,1 km! *ännu mera nöjd*

Det är tur att vi har dekoder med hårddisk så vi kan pausa TV-program och titta lite senare så nu ska jag sjunka ner i soffan och se på ännu ett mord i Midsomer.

 
1 kommentar

Publicerat av på 23 juni, 2009 i Hälsa

 

Ett svar till “Så nöjd med mig själv

  1. blenda

    23 juni, 2009 at 22:14

    Jag vet vem mördaren är!

     

Kommentera

 
