RSS

Blåknä

12 Jun

Jag är riktigt klantig!

Jag jobbar på våning två på jobbet och jag brukar ta stora kliv och springa upp för trappan. I dag har jag ett par tunna skor på mig vars sula har lossnat lite under så sulan är lös längs fram på skon. Hänger ni med?

Idag efter förmiddagsfikat flärpade sulan sig dubbelt och eftersom vi har marmor golv i trapphuset blev det otroligt halt varpå jag gör en praktvurpa och landar med all kraft rätt på knät!

Aj f-n vad ont det gjorde!! Jag linkade iväg bäst jag kunde till min arbetsplats och när jag tittade så anade jag varthän det skulle barka… Nu är jag rätt svullen men framförallt otroligt blå!

Klant-Åse!

blakna

 
2 kommentarer

Publicerat av på 12 juni, 2009 i Allmänt

 

2 svar till “Blåknä

  1. bror

    12 juni, 2009 at 16:17

    AJAJ….. Man får inte ha förbråttom. För då kan detta hända. Man skall inte springa på ett marmor golv. 🙂

     
  2. valerina

    14 juni, 2009 at 13:01

    Aj!

     

Kommentera

 
