RSS

Det kallar jag service!

08 Jun

På väg upp till Frederikshavn i lördagseftermiddag kväll slog det mig plötsligt att jag nog inte har packat ner min bok i väskorna. Jag gick igenom mitt minne över var den kan ha legat någonstans och kom fram till att jag på fredagskvällen lade boken på golvet vid fotändan av vår säng. Barnens sängar fälldes ut från väggen i sådana där sängskåp på var sin sida om dubbelsängen så det fanns ingen plats att lägga dem vid långsidan och något litet nattygsbord fanns inte heller. Troligen har boken sedan blivit ”insparkad” under sängen då vi höll på att packa ihop och eftersom sängen hade såna där ”sängkappor” som gick ner mot golvet så såg jag ju det inte heller.

I vilket fall, jag tog en rövare idag då jag mailade hotellet för att fråga om det möjligen var så att de hittat min bok och om de möjligen kunde skicka den till mig och inom en halvtimme fick jag följande svar:

Hej Åse.

Jeg har fundet din bog.
Jeg sender den hurtigst muligt med posten til dig.

Med venlig hilsen

XX
Receptionen

Scandic Kolding
Kokholm 2, DK- 6000, Kolding, Danmark
Tel: +45 75517700
Telefax: +45 75517701
kolding@scandichotels.com

Det var förresten på detta hotell som vi bodde på även för tre år sedan som jag knåpade ihop min jobbansökan till mitt nuvarande jobb.  Bara bra vibbar därifrån med andra ord. *ler*

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 8 juni, 2009 i Allmänt

 

Etiketter:

Kommentera

 
