RSS

Veckans bild

03 Jun

Min bild blev ”Veckans bild” i vlt.se!!

090531

 
6 kommentarer

Publicerat av på 3 juni, 2009 i Allmänt

 

Etiketter:

6 svar till “Veckans bild

  1. .:Sabina:.

    3 juni, 2009 at 06:22

    Och motivet är visst min dotter! 😀
    GRATTIS!!

     
  2. jezza

    3 juni, 2009 at 08:01

    Grattis, vad roligt!!!!

     
  3. Ulrika

    3 juni, 2009 at 08:29

    Grattis! Vi konstaterade vid frukostbordet att den ungen känner vi minsann igen 🙂 Vilken jättefin bild! Hoppas du skrapar fram storkovan nu och det var himla trevligt att ses förresten. Kram U

     
    • Åse

      3 juni, 2009 at 08:45

      Tack själv! Det är så kul att ses. Kul att få träffa era döttrar oxå.
      Trisslotterna kom igår och jag vann inte storkovan på någon av lotterna, däremot 50 kr på en så jag har ju fler chanser. 🙂

      Fast jag som sitter och räknar på vinstplaner ofta på jobbet VET att det är minimal chans till högvinster… På en sats lotter (2 miljoner) så är det bara 20,9 % av lotterna som är en vinstlott, resten närmare 80% är ju nitlotter… 🙂

      /Åse

       
  4. Camilla

    3 juni, 2009 at 13:33

    Grattis! Verkligen en jättefin sommarbild! 🙂

     
  5. Åsa (Valerina)

    5 juni, 2009 at 21:38

    Ja jag tyckte väl att det var Sabinas dotter 🙂 Härlig bild 🙂

     

Kommentera

 
