RSS

Resultat

20 Apr

Min uppsträckning som jag började på förra veckan gav resultat och tur var väl det. Jag gick ju ändå på två spinningpass och powerwalkade (jösses vilket ord..) både lördag och söndag morgon… Lägg därtill att jag strypt intaget av onödigt socker hyfsat bra! Jämfört med förra måndagens vikt så var det -0,7 kg mindre i morse! 😀

Jag fuskade från mitt sockerstopp i lördagskväll med att äta de godisbitar som Alfred inte ville ha från sitt påskägg. Jag hade i varje fall inget eget ”lördagsgodis”… 🙂

Idag har jag varit på ännu ett träningspass hos Friskis & Svettis fast idag blev det ett pass Cirkelgym. Jag är på G känner jag! De sista överskottskilona ska bort nu!

 
5 kommentarer

Publicerat av på 20 april, 2009 i Hälsa

 

5 svar till “Resultat

  1. .:Sabina:.

    20 april, 2009 at 21:13

    Vi är ju så himla bra så det finns knappt ord!! 😀 Grattis till minus och till all träning, bra jobbat!

    ————-
    Ja visst är vi bra!! Särskilt du är duktig!!
    /Åse

     
  2. pösmunken

    20 april, 2009 at 21:21

    Bra jobbat! Vi är verkligen på gång allihop, kan det vara vårkänslorna som gör oss så hurtiga? Ska ställa mig på min våg imorgon tänkte jag. Grattis till minus!

    ——–
    Hoppas du oxå fick ett prydligt minus i morse!! Det måste vara vårkänslorna som gör oss hurtiga. 🙂
    /Åse

     
  3. Camilla

    21 april, 2009 at 09:57

    Åååh, vad du är duktig!! Jag ska minsann försöka hämta lite inspiration från dig! Men nåt spinnande och träningspass på bortaplan funkar inte för mig. Jag siktar istället på att komma iväg på en rejäl långpromenad flera dar i veckan, med Heffaklumpen nerpackad i vagnen. Vi har ganska mycket backar i terrängen här och det ger ju också bra motion. Dessutom så promenerar jag alltid i högsta växeln. Maken brukar knappt hinna med, för han har så korta ben. 😉 Sen måste jag också lyckas strypa sockerintaget! Men det är SVÅRT.

    Heja dig!! 🙂
    ———–
    Tack för hejaropen! Kul att jag kan inspirera andra. Barnvagnspromenader i backig terräng går ju inte av för hackor! På med gympadojjorna och ut med dig i vårvädret!
    /Åse

     
  4. jezza

    21 april, 2009 at 19:21

    Härligt!!
    Vad duktig du är 😀
    Riktigt känner hur jag längtar efter att träna nu,men får försöka hålla ut tills min sega förkylning släpper!!

    GRATTIS till ditt fina resultat!!

     
  5. Anna

    21 april, 2009 at 20:25

    Usch va duktig du är, precis som min syster….jag borde verkligen oxå ta tag i mitt liv och gå ner massor av kg men just nu finns varken orken eller lusten…
    MEN jag är som tur väl är träningsnarkoman och älskar att träna så det har jag iallfall gratis…men sen är det ju det där med maten…och godiset…ummm godis är gott 🙂

     

Kommentera

 
