RSS

Diska med tvål?

17 Apr

yes-lavendelHar ni sett att YES har kommit med en ny smak, jag menar doft på sitt diskmedel?

Jag brukar ofta variera vilka diskmedel jag köper. Jag köper alltid YES, men varierar oftast mellan grön eller gul variant. Så när jag såg att de kommit med diskmedel med doft av ”blå lavendel” så köpte jag såklart en flaska…

Men… jag vete tusan vad jag tycker egentligen. Visst, det diskar lika bra som ”vanligt” men doften… Den luktar visserligen gott, men det är som att diska med tvål. Detta var troligen den sista flaskan lavendeldiskmedel jag köpte. Diskmedel ska dofta diskmedel eller citrus. Handtvå kan däremot lukta blommor. Punkt! 🙂

 
1 kommentar

Publicerat av på 17 april, 2009 i Allmänt

 

Etiketter:

Ett svar till “Diska med tvål?

  1. jezza

    20 april, 2009 at 14:18

    Hihi köper oxå alltid YES men väljer i regel alltid citrondoften.Tycker den är bäst och som du säger,luktar liksom som diskmedel ”ska” 😀

     

Kommentera

 
