RSS

Uppsträckning!

15 Apr

Sedan igår är det ordentlig uppsträckning som gäller för mig! Från och med nu och åtminstone ca 3 veckor framöver, till Melkers födelsedag 8 maj, har jag godisstopp! Jag vägde mig igår morse… inte skoj men jag fick mig en välbehövlig uppvaknande. 74,8 kg visade vågen, jag har nämligen ätit upp mig 1,5 kg ungefär under påsken. *trist*

Hur går det med sockerstoppet då? Jo igår fuskade jag lite med en halv ask Läckerol men idag har jag klarat mig helt och hållet från sötsaker! *stolt* På den lunchrestaurang vi åt på idag stod en liten skål med kolor på och mina kollegor snaskade några bitar och jag var såklart jätte jätte nära att ta en, men kom på i sista stund att – Nepp! Inget godis här inte!

Både igår kväll och idag har jag varit på spinningpass! Passet igår var grymt jobbigt. Fy vad jag svettades (idag oxå såklart)! Jag har knappt varit på något spinningpass denna termin så jag har tappat en del flås märker jag. Idag däremot tycker jag att det gick lite lättare, men så är denna instruktör så himla bra. Han har bra låtar som är trallvänliga om ni förstår. Det gör att passet känns kortare på något vis. 🙂

 
2 kommentarer

Publicerat av på 15 april, 2009 i Hälsa

 

Etiketter: ,

2 svar till “Uppsträckning!

  1. .:Sabina:.

    15 april, 2009 at 20:56

    Heja!! I början är varje sockerfri timme en bedrift. Men helt klart lättare inte ta alls än ”bara en”, som så lätt blir ”bara 2…” Vi kör tillsammans!
    Kram

     
  2. Carina

    16 april, 2009 at 07:49

    Samma här, vägde mig nyss och såg att jag gått upp 1,5 kg på en vecka,
    nu jäklar!
    Åh inte var husvagnagarna goda heller, ändå åt jag heeeela påsen,
    bilarna är 1000 ggr bättre!

     

Kommentera

 
