RSS

Fyndat idag

19 Mar

skoMedan jag väntade på att klockan skulle bli 11:00 då jag hade läkartiden passade jag på att kika lite på skor och fyndade ett par jättefina skor med lite höga (och rejäla) klackar. Det roliga är att Eurosko hade ett erbjudande just nu. Ordinarie pris på skorna var 499 kr och så var det 200 kr i rabatt! Perfekt tycker jag.

Sen gick jag vidare till eztrad och där fyndade jag två kjolar som var nedsatt 70%!! Toppenbra verkligen! Så två kjolar för 239 kr, bra va?! Nu vet jag vad jag ska ha på mig på helgens fest. 🙂

 
3 kommentarer

Publicerat av på 19 mars, 2009 i Allmänt

 

Etiketter: ,

3 svar till “Fyndat idag

  1. Carina

    19 mars, 2009 at 19:43

    Tänk så glad man blir av att fynda, livet leker verkligen då…..ungefär 😉

    Busenkelt att sy dem!
    Bara en vanlig fåll så du får i en stång upptill och lika nertill,
    mina är väl ca 1,40 höga….eller säger man långa kanske?
    I med en stång uppe oc en nertill och rulla sen bara upp den
    till önskad höjd!
    Köpte bomullsband på som jag bara dragit runt och sattnål på baksidan så man kan ta ner dem lätt!
    Enkelt och framför allt billigt, mina tyger är från ikea för 59:-/m
    Tyget är ju 150cm brett så jag har använt hela bredden, har man bredare
    fönster lär man ta tyget på andra ledden!
    Hoppas du förstår min virriga beskrivning 🙂

    Men kan en kamera ge upp efter bara drygt ett år menar du?…..nog för att jag fotar mycket allt så kanske…….

     
  2. Milla

    23 mars, 2009 at 12:54

    PRECIS dom DÄR skorna stod jag och klämde på en lång stund i lördags och var lite sugen på men det blev inga … hoppas de är sköna för de var himla snygga!

     
  3. Åse

    23 mars, 2009 at 16:13

    De är jättesköna! Inga känningar på skav eller dylikt och då har jag använt dem hela dagen på jobbet i fredags och hela lördagskvällen på fest. 🙂

    Åk ner och kolla om erbjudandet är kvar…

     

Kommentera

 
