RSS

Ingen större blogglust

17 Mar

Jag skulle kunna blogga om min dag på jobbet då vi såg till att dragningsbollarna blev kalibrerade…

Jag skulle kunna blogga om att jag fyndade en vårjacka till Melker idag hos Polarn o Pyret på Barkaby outlet. Jag fick den för 150 kr mot ord.pris 595 kr! Det var dock 2:a sortering på jackan för den saknade sömmar (!) runt tre fick-dragkedjor…

Jag skulle kunna blogga om att jag har tränat med glädje idag och att jag kände att jag hade bra ork idag…

Men jag orkar inte… Istället ska jag lägga mig och fortsätta att läsa boken ”Det ska bli ett sant nöje att döda dig”, skriven av Magdalena Graaf.

Tjing!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 17 mars, 2009 i Allmänt

 

Kommentera

 
