RSS

En skojig SMS-utmaning

04 Mar

Kopiera texten o gör en anteckning! Byt ut svaren till dina egna!
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till Inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 – första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 – första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Skicka vidare till 5 personer.

——–

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Pierre följde med.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Kl 23.36 kom han till världen.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Igår kväll blev det Hattrick i grabbar.

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Ja och

5. Vad säger din mamma innan du går o lägger dig?
Kommer ikväll.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
4 o ngt

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Är på bussen.

8. Vad vill du höra mest av allt?
Ja just ja!

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Ok, då vet jag.

 Jag utmanar Carina, Eva, Jezza, Sabina, Susanne

 
3 kommentarer

Publicerat av på 4 mars, 2009 i Allmänt

 

3 svar till “En skojig SMS-utmaning

  1. jezza

    4 mars, 2009 at 21:06

    *skrattar*
    Vilken rolig utmaning 😀

    Den ska jag ta mig an imorgon!!

     
  2. Carina

    4 mars, 2009 at 21:24

    Urk, vågar jag tala om att jag raderar alla sms direkt efter jag läst dem, samma sak med mail!
    Även när det gäller sånt är jag sån att det måste rensas undan så fort som möjligt!
    Däremot har jag alla sms från Stefan sparade på diskett från när vi träffades första gången tills vi flyttade ihop, skojigt att ha!

    ———–
    Hehe, jag har sparat alla mail OCH skrivit ut dem från när jag och Micke ”träffades” via nätet för typ hundra år sedan (1996). Snacka om att vi var tidiga med nätdejting. 🙂
    /Åse

     
  3. blenda

    4 mars, 2009 at 21:26

    *antagen*

     

Kommentera

 
