RSS

Ledig dag i morgon

19 Feb

I morgon skulle grabbarna varit med mormor medan vi jobbade. När jag läste god-natt-saga för Alfred ringde hon och talade om att hon inte kommer att kunna ha dem hos sig. Hon hade helt plötsligt fått jätteont i höften och det hugger och stretar berättade hon då jag ringde upp efter att barnen sov. Det hade börjat då hon satt sig i bilen, men trodde det var något tillfälligt som skulle gå över. Men icke! Nu får vi hoppas att hon blir bättre över natten då hon och kroppen får vila.

Eftersom maken ska iväg på möte till Karlskoga i morgon och har en hyrbil utanför huset som väntar på honom så får jag stanna hemma med barnen. Jag kommer tyvärr missa ett intressant möte jag gärna velat vara med på, men men ibland blir det inte som man planerar precis. Jag har lite att göra på jobbet så jag ska försöka jobba lite med det hemifrån iaf.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 19 februari, 2009 i Allmänt

 

Kommentera

 
